tisdag 21 september 2010

Fuck postorder

Nu har jag gjort en dum grej igen.

För ett par veckor sedan hittade jag en sida där de hade skitsnygga jackor.
Till mitt stora nöje hade de en ev de där skitsnygga jackor på rea, nedsatt 50% eller nåt.
Jag slog till och beställde.

Innan helgen fick jag ett brev där det stod att mina varor nått posten men de har fastnat i tullen och jag var tvungen att skicka in "någon form av bevis" på vad paketet innehöll, eftersom det tydligen var oläsligt eller oklart.

So I did.

Idag fick jag en avi - där det även stod att jag skulle betala en tullavgift på 350 kr.
Nu har jag betalat tullavgiften och hämtat paketet.

Mitt problem är nu att jackan (och en tröja jag råkade beställa också) kommer från Kina.
Människorna i Kina är minimala.
Likaså är kläderna.

Tröjan i Small skulle passa Isabelle.
Jackan i Medium skulle passa mig. För 10 år sedan.

Antagligen stod allt nödvändigt skit på deras hemsida, men det missade jag totalt.
SKIT. Tycker jag.




Inga kommentarer: