måndag 17 oktober 2011

Bonusfamiljshelg!

Den här helgen skulle egentligen B till sin far. Men i absolut allra sista sekunden ångrade hon sig och ville stanna hemma och gå på en klasskompis kalas (nej förlåt, Fest måste man tydligen säga. Kalas är ju för småbarn fick jag lära mig av min alldeles för vuxna 9-åring).

Så Bella gick på Fest och jag, Nova-Li och Tommy åt middag med hans föräldrar hemma hos oss.
I lördags var vi på lager 157 och shoppade. Jag och B köpte saker vi ville ha  och T köpte saker han behövde. (=strumpor och kallingar), Jämn och fin fördelning där tycker jag!
Efter lager styrde vi mot Enviken och blev bjudna på alldeles rykande färskt älgkött. Givetvis var det stört gott.

I söndags blev det en till shoppingrunda på Kupolen i Borlänge. Denna gång till Nova och en liten present till lilla Linneas dop på söndag.
Efter det, åter igen, en tur till Enviken och en minst lika god middag igen.
Jag tror svärmor får börja ta betalt, så ofta som vi äter där...
Men mysigt var det!


Jag tänkte att det var dags för ett inlägg bestående av mer ord än bilder.
Så en helg-up date fick det bli.
Om det är mer stavfel än vanligt så är det för att jag inte har glasögonen på mig och inte ser vad jag skriver.

Och så har jag fått tillbaka min underbara nackspärr och positionen jag sitter och skriver i är inte jättebekväm.. så jag har skyndat mig lite.
Så jag slutar skriva nu.
Så.
Hej!




Inga kommentarer: