måndag 16 januari 2012

zombie mode

Ja jag ska sluta tjata om hur (oerhört jäkla galet) trött jag är.

Det finns säkert de som tröttnat.

Säkert desamma som inte har en susning om hur det känns också...


Måndag, ny vecka.

Planerna är få, vilket känns skönt.

Men de få som finns desto större.


Det står en stor vit klump i min hall (en frysbox) som ska få sitt nya hem på vår balkong.

Men då behover vi borra en massa hål hitådit och dra ny el från hallen. Såna skills besitter inte vi, så vi behöver hjälp.


Jag är inte så naiv så jag tror jag blir av med klumpen denna vecka, men man kan ju alltid hoppas!


Published with Blogger-droid v2.0.3

3 kommentarer:

emelie sa...

Är inte Tommy elektriker?!

marie sa...

Njää. Han har bara gått el-linjen :-P

marie sa...

Jaha...kan man svara på kommentarerna såhär! :-D