fredag 3 februari 2012

Idag

Idag tog jag busspremiären med Nova-Li. Bella följde med och fick vara " gå fram och betala"- människan. Jag tycker det är vansinne att de tar betalt för personen med barnvagn... Där har SL ett stort plus jämfört med Dalatrafik!

Men nu gick det ju bara iaf.

Bussresan gick hela vägen upp till lugnet där T hade hockey-bockeymatch.

Resan hem fick bli i trygga bilen...


Efter Nova-Lis vila gav vi oss än en gång ut i kylan för lunch på stan.

Lite fredagsspecial innan B skulle till pappan över helgen.


Resten av dagen har jag och Nova hållit oss inomhus, hon har dreglat, bajsat, vilat och ätit. Jag har satt nytt personbästa i frosseri. Naturgodis är livsfarligt!


T har ännu en match ikväll och ett par i morgon, så jag och bebis får en massa kvalitetstid. Vi saknar dock redan familjens tredje tjej...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: