torsdag 13 augusti 2009

Lasse

~~~~~

Jag vet inte vad det tagit åt mig!

I förrgår broccoli, kassler o feta-paj och idag lasagne.

Håller jag på att förvandlas till hemmafru?
Eller bara den ideala flickvännen och mamman?

Vilket som så gillar jag det!
T är nöjd och B är nöjd = Jag är nöjd!


Fast om jag ska vara ärlig så är det inte så himla mycket "ideala" med mig.
Iallafall inte om man jämför med min sambo (sambo!!)

Han är ideal om någon!

Alltid snäll, alltid ödmjuk, alltid snyggast i hela förbannade världen och han har tålamod som ingen annan.
Det måste man nog ha för att kunna leva med två humörsvängande flickor.

Så min lasagne och min paj är inget mer än vad han gör sig förtjänt av genom att vara den han är, var eviga dag.

Att dela den ideala lägenheten med den ideala dottern och den ideala pojkvännen i den ideala staden, är ganska underbart!


2 kommentarer:

T sa...

Tack för de underbara orden, men utan dig hade jag inte varit någonting.

Jag älskar dig.

Anonym sa...

oh vad ni är mysiga.KRAM PÅ ER