torsdag 12 januari 2012

Köpaköpaköpa

Idag har vi blivit X antal tusenlappar fattigare, men kommit hem med blandannat dessa älskvärda saker.


En ny bilstol till lilltrollet. En Maxi cosi mobi, ställbar i tre lägen. Visserligen från 9 kg, men för en månad sedan vägde Nova-Li över 8 så vi är snart där.


Och en....(spännande paus).....Wrapmaster 800!!

Änte-freaking-ligen!

Min svärmor har en sån och jag kan ärligt säga att plasta in saker med plastfolie är Roligt!

...nej okej, kanske inte roligt roligt, men iallafall mindre psykiskt påfrestande. Så.


Nu ska jag vila bort illamåendet jag fick av all choklad jag nyss tryckt i mig (hejdå nyårslöftet...) sen ska jag ställa mig vid spisen.

Stuvade makaroner och Falukorv står på menyn!



Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer: