söndag 15 januari 2012

Så trött

Jag vet inte om det är pga Novas förkylning nu eller bara en period, men sen ett tag tillbaka har hon sovit så fruktansvärt dåligt. Hon har hela tiden varit en bök och knölsovare, en snuttare och haft svårt att komma till ro utan amning. Men nu är det galet!

Hela nätterna består av amning, och mellan amningsstunderna bökar och gnyr hon nästan hela tiden. En bra natt numera får jag max 1,5 timmes sömn (åt gången) innan hon vill äta igen och under den 1,5 timmen ska jag hinna somna om (alla somnar inte på ett ögonblick) och under den tiden hon sover gnyr hon runt i halva sängen så jag vaknar till stup i kvarten ändå.


Det här är ett rent gnäll-inlägg. Jag behöver få det ur systemet.

Jag. Är. Så. Jävla. Trött.



Published with Blogger-droid v2.0.3

1 kommentar:

Emma sa...

Oj och usch vad jobbigt,känner med dig <3 Hoppas det ger med sig och RING om det är något jag kan hjälpa/avlasta dig med! MÅNGA kramar