torsdag 7 maj 2009

FixochTrix

~~~~~

Nu är nästan varje dag full av fixerier inför flytten.

Jag får hjärnfrys när jag tänker på hur mycket det faktiskt är som måste ordnas innan och under tiden; Uppsägningar, blanketter, oäääändliga telefonsamtal, nycklarhit&nycklardit, besiktningar, röjning, städning.... listan är lång...

Baaah!


Det som både är skönt och ganska stressande är att det är så mycket semester innan Dagen D.

Två veckor i Alanya och Två veckor i Falun.

Så mycket "planeringochpacknings-tid" som försvinner...




Jag har börjat stressa upp mig över småsaker också.

Det är ju tre liv som flyttar ihop.
Mitt, Isabelles och Tommys.

Mitt och Isabelles är iofs som ett.
Men ändå...

Det är så Mycket prylar.

Vad får jag ha framme? Vad ska han ha framme?
Vart ska allt vara?

Uppenbart är ju att båda två får prioritera det som är viktigast/värdefullast för en själv.

Saker kommer ligga i kartonger, saker kommer slängas...


Jag vill bara spola fram, få allt gjort. Bo!


Inga kommentarer: