onsdag 13 maj 2009

Nu så!

~~~~~

Nu har jag påbörjat mina sista 7 timmar i fångenskap, innan jag får släppas ut i världen som en nykläckt krokodilunge!


Vad jag menar är att jag har ett arbetspass kvar innan jag är ledig, i en massa veckor!


Jag åker till Faluland efter jobbet, är där tills på söndag eller måndag.
Sen har jag nästan en hel vecka som jag kan passa på att ha min panikångest inför flyget nästa lördag.

Det kommer bli en fantastisk vecka...

(fler bota-din-flygfobi-tips mottages tacksamt)

Men efter det onaturliga färdmedelsättet på ca 3,5 timme så har jag två underbara veckor i Alanya!!
Så värt!


Men som sagt, ett helt arbetspass kvar.
Sju timmar.

Startar nedräkning....NU!
(egentligen för en kvart sen, men ändå.)


2 kommentarer:

T sa...

13 öl är väl förmodligen det bästa. eller hur var det?

Tony sa...

det bästa är nog ändå att ta bussen syrran, med lite tur kan du stanna där nere en dag eller två innan bussen går hemåt igen...