måndag 20 april 2009

Helgen

Jag har inte bloggat ett endaste litet dugg i helgen.

Alltså har den varit fullspäckad av roligt!
I fredags hade Mary Fay spelningen på Alcazar, mycket lyckat!
Jag tog tyvärr inga bilder själv, men får jag tag på några så åker de upp här fortare än ni hinner säga Rökta laxfenor!


I lördags hade jag och Älskade Finaste myskväll här hemma, vi köpte en massa gott (och en del mindre gott, appropå rökta laxfenor...) och kollade på film.


I söndags var det meningen att vi skulle åka till Heron city och äta middag o gå på bio, men det slutade med att vi åkte till ica Maxi och köpte tacos och åt framför Wipeout istället.
Även detta mycket lyckat!




Idag åkte Tommy hem, misär.
Men underbara Isabelle kom hem och fyllde ut tomrummet.
Hon är förjäkla perfekt, min dotter...



Här kommer lite bilder, av blandad kompott, som är tagna i helgen.

Alleman i Kungsan innan spelningen


Myserier med gottigottgott i Lördags



Min pojkvän har intressanta matvanor, här vitlöksklyftor på linfrö-bröd.




Kärlek




Inga kommentarer: