måndag 13 april 2009

Saknar T...

Nu har Tommy åkt hem till Falun igen.

Saknaden blev hemsk så fort bilen svängde ut ifrån uppfarten. Blä!

Men jag har iallafall Isabelle kvar tills i morgon.
Sen får hon ha lite påsklovsledigt här hos mormor i Trosa ett par dagar innan hon åker till sin pappa.


På fredag ska Tommys band Mary Fay ha spelning på Alcazar i Stockholm.
Jag längtar som fan, massor med vänner dyker upp och jag är säker på att det kommer bli en riktigt rolig kväll.
Kom dit!

Fast först har jag två arbetspass att klara av, ett kvällspass i morgon och ett dagpass på onsdag.
Känns inte alltför utmattande...


Min fina söta snälla mamma ska åka med mig och slänga skräp på returen på torsdag, sen ska vi shoppa nya byråer till Isabelles rum!
Äntligen!
Hennes byrålådor är besatta av något ont väsen och jag är glad att få iväg dem.
Egentligen borde de brännas så ondskan dör på en gång...




Förresten, appropå ingetalls, vet nån någon sida med enkla virknings-mönster?
Mössor och sånt.


Inga kommentarer: