söndag 14 juni 2009

Kära Dagbok

~~~~~

Idag mår jag definitivt som jag förtjänar.

Det vill säga riktigt illa!

Fast i stort sett så var kvällen igår väldigt värd dagens plågor.

Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.
Det blev bättre!

Tyvärr glömde jag kameran hemma (eller så låg den i väskan hela tiden, jag orkade bara inte se efter) så det blir inga bilder.
Kanske lika bra. Kan ju inte ha varit en alltför trevlig syn.


Efter fem timmars sömn var det dags att stiga (läs; rusa) upp och göra i ordning inför Bellas kalas och 12 gäster.

T var en klippa och åkte och hämtade smörgåstårtorna, vi beställt på ICA, så jag fick göra i ordning hemmet.

Fem miljoner ballonger och serpentiner senare var alllt klart.

Gäster kom, åt och gick. Allt var väldigt trevligt.

Och nu sitter vi här, jag och Bella, och kämpar mot John Blund.
Det blir inte sent ikväll, i morgon väntar fritids och arbete.


1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.