tisdag 23 juni 2009

Sjusovare/tolvsovare

~~~~~

Konstigt uttryck egentligen.

Sjusovare

Det låter ju som om man sover till klockan 7.
Fast det egentligen betyder att man sover länge.

Men förr var väl klockan sju på morgonen en riktigt sovmorgon.


Anyways...

Idag var jag en riktigt sjusovare!

Klockan 12 vaknade jag till liv ordentligen och gick upp.
Det behövdes dock.
Jag har varit riktigt hängig ett par dagar och sömnen var en bra förkylningskur.

Nu har jag fått liv i T också och snart styr vi kosan mot Livelong (Borlänge) så jag får leta reda på en topp som var slut på Vero Moda här i Falun.

Vi ska passa på att gå in på PK´s också och se om vi hittar några shyssta utemöbler till terassbalkongen i nya lägenheten.

Solen skiner, jag är frisk(are).
Dagen kan bli Helt okej!



Inga kommentarer: