onsdag 3 augusti 2011

Alltså, jag veet...

Det blir sådan lam uppdateringen när jag inte är hemma så mycket.
Vi har farit och flängt runt (fast iofs har vi mest varit i Enviken) i en vecka och bara varit hemma och landat imellanåt.

Nu har vi sovit hemma inatt alla tre och jag var som vanligt upp först i morse så jag kan lika gärna passa på att slänga hit en liten update nu.

Helgen med min underbara svägerskas 40-årspartej var klockren! Nu har inte jag några bilder men för er som är intresserade (av bilderna eller bara av en strålande blogg) så finns hon i listan här till...höger? Väl?
Kiki heter hon.
Utöver festen och diverse förberedelser ill den så har vi bara hängt, myst, solat och badat.
Tillochmed jag har badat för första gången i sommar och för första gången på tjocken. Jag kan meddela att det var en helt annan grej att slänga sig iväg från badstegen när man bär på en kula (Medicinboll). Så jag höll mig mest vid stegen. Men skönt var det!

T har semester nu och det är överväldigande fantastiskt! Bellas sista sommarlovsveckor kommer kunna fyllas med så mycket mer roligt nu än när han jobbade. Det gillar hon så det gillar vi!

Inom föda barn-fronten händer det inte så mycket än.
Beräknat nedkomstdatum om ca en vecka känns så sjukt långt bort. Även fast jag önskar, hoppas och håller alla tummar jag har på att hon vill kika ut lite tidigare.
Jag har fått en vidrig släng av foglossning och allt som heter "gå" är numera bannlyst i min värld. Om någon har en rullator till övers, så skicka hit den.
Till bättre behövande liksom.
Eller en sån där grym permobil vissa åker omkring med, gärna trimmad. Det vore trevligt!



Jag gissar på att mellan dessa små uppdateringar får ni nöja er med random bilder som skickas över från telefonen. Jag hoppas det är ok!




1 kommentar:

ekfan sa...

Mysigt med semester!! Jag hörde att ni varit på Rådis igår, jag var också där med folk från jobbet! Men inte såg jag er heller ;) Hoppas ni hade trevligt i alla fall. Min Tommy däckade också i soffan med sin kebabtallrik när vi kom hem från stan. Haha :)