måndag 15 augusti 2011

Så...

...som ni sett har jag fått min nya mobil.

De första bilderna var tagna med högre upplösning och blev därför något...rutiga?
Så skulle jag ha den högre upplösningen på när jag knäpper ett kort jag behöver blogga upp sen, så får ni helt enkelt ta att de rutiga.

Bara så ni vet.

Iallafall så ska jag ytterst motvilligt erkänna att jag blev kär i min nya mobil ganska snabbt. Saker är ju så enkla!
Hade T hört mig säga detta hade jag fått ett fett "Vad var det jag sa" i ansiktet.
Det känns som ganska dålig tajming att jag gnällde på att han aldrig läser min blogg i morse... Nu lär han ju läsa detta.

I övrigt så är dagen idag lika förlossnings-relaterat händelselös som de tidigare...
Ingen bebis, inte ens ett tecken.
Jag börjar bli smått vansinnig och efter mina ca 35 rundor till toan inatt så är vansinnet mixat med total utmattning.
Ja, nu får jag gnälla. Jag har varit gravid i 9 månader.
Nu vill jag börja mitt 2-barnsföräldraskap!
Och min vandring tillbaka mot mitt forna smärta och smala (iaf om man jämför...) jag.

Idag har B en play date med kusin Maja. En play date som tydligen utvecklats till en sleep over, så de är just nu på promenad hem till Maja för att hämta de nödvändiga övernattningsattrialjerna.
Det är jättemysigt när de leker. Dels är hon road och dels får jag sitta på min feta röv och bara vara mycket mera. It´s a win win situation så att säga.

Nu ska jag rensa kylen i jakt på något gott att äta.
(Viktnedgångsutmaningen är inte tillräckligt stor med mina 25+ kg tydligen)





Inga kommentarer: