torsdag 4 augusti 2011

Dagens...

Jag har en lucka nu på kvällen, så jag kan slänga upp lite bilder från dagen "the old fashioned way" istället för genom min trasiga mobil.

Vi började dagen med frukost på bryggcaféet (eller Jag började dagen med att städa..). Och vilken jäkla frukost!
B tog pannkaka med glass, chokladsås och jordgubbsylt. Jag tog en ädelostpaj med en fantastisk snygg sallad och dressing. Och T en ost- och skinkbaguette som inte var lika snygg, men säkert god ändå.

Efter det åkte vi till Enviken där T skulle hjälpa pappan med takuppsättning i stugan på gården. Jag och B spenderade timmarna innan lunch nere på bryggan i solen.
Efter lunch styrde vi alla ner mot bryggan igen för lite vinbärsbuskröjning (Ja, DEN vinbärsbusken...), fika och mer sol och bad.


Framåt kvällen åkte vi tillbaka till Falun och har ni, via Ica Maxi och Mcdonalds, landat i soffan. B har lagt sig för kvällen och jag får äntligen ha min T i fred ett par timmar.
Det behövs ibland, speciellt såhär snart inpå tillökningen.










Inga kommentarer: