torsdag 9 februari 2012

En stunds total utmattning

Jag är så slut.

Min hjärna är slut och min kropp är slut. Jag kan inte tänka... Jag orkar inte Vara.

Det känns som om jag gör Allt ibland. Bestämmer, planerar och fixar. Så är det säkert inte, men antagligen inte speciellt långt ifrån...

Jag skulle behöva "gilla läget". "Go with the flow".

Sluta fundera och planera varenda liten detalj.

Och Du. Du skulle behöva vara lite mer vaken, med i matchen.

Ta över ett tag. Styr och ställ. Se till att saker som måste bli gjorda görs. För hur man än vrider och vänder på det så finns det måsten.

Och jag orkar inte.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

emelie sa...

När du är medveten om att det är så du gör, försök sluta! Det kanske är jobbigt, men det lär ju vara jobbigt att planera allt i minsta detalj också? Kan jag tänka mig i alla fall! Försök att bara vara. Allt behöver inte vara perfekt. KRAM! :)

marie sa...

Jag försöker allt jag kan! Ibland går det riktigt bra. Men det finns trots allt alltid några måsten som man inte kommer ifrån. Och nu skulle jag behöva semester från dem ett litet tag :-)

Anonym sa...

Jag känner igen mig jag är oxå mycket utmattad,kan ej tänka, mm.
jobbigt läge är det.

Anonym sa...

jag känner likadant.totalt färdig inombords.har varit så länge.