onsdag 1 februari 2012

Så. långsamt.

Mina dagar är så jäkla långa ibland... Jag och lilltrollet är ensamma hela förmiddagarna till två då T vaknar.

Eftersom hon inte gillar att åka vagnen så blir det bara en kortare promenad lite då och då, ingen av oss får ju ut något av skrikfabrik en hel långpromme liksom...

Vi roar oss bäst möjligt hemma mellan vilostunderna men tiden går sjukt långsamt.

Jag längtar till våren, när Nova-Li är äldre och vi kan gå ut och vara på ett annat sätt.


När T vaknat har jag inte pratat med en vuxen människa på hela dagen och jag attackerar stackarn med dagens tankar, idéer och åsiker innan han hunnit ur sängen.


Just nu har jag en period av sjuk ensamhet...

It sucks.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Muerta sa...

Har du testat att börja använda sittdelen? Min brors barn vägrade vagnen tills hon fick sitta upp, så de har kört med sittdelen från typ fem månader tror jag...
Kram!

marie sa...

Ja sittdelen har vi haft i månader. Hon är nöjd sittandes ett litet tag, beroende på hur trött hon är, men somnar gör hon inte. :-P