lördag 11 april 2009

Glad Påsk

Ja Glad Påsk då kära vänner!

Idag ska vi äta oss proppmätta och ångestfyllda, sen ska vi lova oss själva att Aldrig mer äta så mycket, efter det ska vi äta lite till!

Fast först ska vissa av oss (läs: jag) arbeta i sju timmar...


Igår var en väldigt bra dag!

Vi hämtade Isabelle hos sin farmor direkt när jag slutat.
Efter det åkte vi ner till Café Tratten för en leverpastejsmacka, en guldgrävare, en chokladruta och en skål glass!

Sen armbågade jag mig igenom godisavdelningen på Ica maxi i jakt på påskägg till barnen.
Tio minuter och en svag panikångestattack senare gav jag upp och styrde kosan mot Coop istället.
Där hittade jag vad jag sökte, utan femhundra godisgamar flaxandes runtomkring mig.
Man kan Alltid lita på Coop!

På kvällen åt vi väldigt trevlig mat på väldigt trevlig Indisk restaurang med Väldigt trevliga vänner.
Tack allihopa för det!

Kan ha varit den bästa långfredagen i mannaminne!


Inga kommentarer: