onsdag 29 april 2009

Utochin

Jag är spänd, stressad, rädd, nervös och orolig.Panikslagen.

Jag har all anledning att vara ovanstående, men jag kan inte berätta varför!

Hur lätt är det att skriva av sig känslor om man inte får berätta vad det handlar om?

...inte lätt!


moving on...


Jag ska äta lunch med mamma idag.
Jag vet inte om jag nämnt det tidigare, men min mamma är den bästa i världen!
På riktigt.


Sen har jag ett endaste arbetspass kvar innan helg i Faluland!
Magnifikt!


Jag har precis fått reda på att jag är ledig nästan hela midsommarhelgen också.
Vilket betyder att jag äntlligen får fira midsommar med min fina Isabelle.
Får jag ner T också blir allt perfekt.


2 kommentarer:

nabil sa...

Fan vad trevligt!

Anonym sa...

Åh vad spännande, hoppas bara att det är av en bra och trevlig anledning du är nervös :)