torsdag 9 april 2009

Nu är han här!

Nu, äntligen efter två hela dagars misär, har Tommy kommit hem till oss!

Han körde direkt från en hård natts arbetande (varvat med lite poker på FB kanske, hunni? :P )
Jag både hatar det och älskar det.

Jag hatar det eftersom han är dödstrött (nyckelordet är döds-) och risken att somna vid ratten är skrämmande.

Men Jag Älskar det för att han trotsar tröttheten och vill komma till oss så fort som möjligt!


Nu ligger han iallafall och sover sött, som den ängel han är...
(corny? ja jag vet och det skiter jag i)


Jag och Isabelle ska gå ner på stan och möta Danne och Jimmy snart.
Danne är på hembesök från sitt Göteborg och det var ungefär hundra år sen vi sågs...

Vi ska luncha som det så fint heter.

Jag anser att det är mer vuxenpoäng att luncha än att ha barn...
..iallafall att kalla det "luncha".

Äta mat runt klockan tolv på stan gör ju alla, vare sig man är vuxen eller inte...

Fan, nu sprang tankarna iväg igen.


1 kommentar:

T sa...

Jag älskar dig hunny!!