tisdag 14 april 2009

Påskmat, om och om igen..

En av de bästa sakerna med såna här högtider, då man äter mycket god mat, är alla rester!

Resterna från påskmaten i förrgår räckte till; matlåda till Tommy, matlåda till mig, matlåda till mamma Och matlåda till min brukare.
Mycket uppskattat.

Såklart, eftersom mamma lagar världens godaste vadsomhelst!


Så nu sitter jag här, proppmätt och ångestfylld, precis som det ska vara under påsktider.

I morgon Lovar jag att börja mitt nya hälsosamma liv!

...iallafall till midsommar, då finns det ju en massa smaskigt på bordet igen.

...eller till helgen, då kommer ju Tommy och då måste man unna sig något gott.


När jag tänker efter tror jag faktiskt inte att blir nåt nytt hälsosamt liv.
Det var nog bara något jag sa...

Så som man gör, när man är proppmätt och ångestfylld.


Inga kommentarer: