måndag 4 juli 2011

Jag har tydligen ett uppehåll

Det har inte riktigt varit med flit.
Jag trodde inte att det var så läönge sedan som i torsdags (!!) som jag bloggade sist.
Det må vara lite oansvarigt av mig. Men so be it.

Jag och T har pysslat och fixat hemma, umgåtts med varandra och familjen och bara varit.
Det är så värt. Han är rätt mysig att umgås med, min pojkvän.

Bella är hos sin pappa i Södertälje i två veckor och kommer inte hem förän nästa helg. Det är ungefär tio miljarder år kvar dit och hur jag ska fixa att vara utan min prinsessa så länge återstår att se.
Hittills har vi bombat varandra med sms och telefonsamtal flera gånger varje dag. Det fyller iallafall en liten liten del av det stora hålet i mitt liv som blir när hon är borta...

Vill ni ha en update på gravidfronten så kan jag ju bara enkelt meddela att jag blir tjockare och tjockare. Så det går alltså som det ska.
Jag hade tänk att inte köra samma viktökning som med Bella (+ 30 kg) men med en uppgång med strax över 20 kg hittills så ser det inte ljust ut.
Jag väger lika mycket som min pappa nu. Han tycker det är roligt. Jag tycker det är mindre underhållande....
Men det är ju för något positivt så jag ska inte klaga (mer än jag redan gör).

Nu blev det tråkigt att skriva igen, så jag lägger av innan jag tröttnar helt.
Vi hörs!




2 kommentarer:

ekfan sa...

Jag har tydligen också haft ett blogguppehåll.. Men nu jäklar! SKärpning! ;)

Anonym sa...

Fast man måste ju ändå tycka att det är rätt positivt att man liksom inte bloggar på en vecka eller så utan att ens tänka på det för det betyder ju bara att man nog har haft något mysigare/slappare/roligare än vanligt att vara upptagen med.

Och nu är det ju nästan så att det börjar närma sig för din del va? Spännande... :)