måndag 11 juli 2011

Update

Ja jag vet. Jag är usel på att uppdatera bloggen just nu.
Jag skulle kunna skylla på att jag har så himla mycket att göra hela tiden, men sanningen är att hela förra veckan bestod mina förmiddagar av att spela Tetris på datorn.

I fredags var vi iallafall i Enviken då det var dags för den stora höpackningsdagen. T slet som ett djur (som ni såg på bilden jag iaf lyckades blogga upp) och det blev en heldag med mysiga familjen.
I lördags åkte vi ner till Gnesta för att fira min söta vän Johanna på hennes bröllopsdag.
Efter styrde vi mot Trosa och sov en natt innan vi åkte hem i går eftermiddag.
En helt underbar helg.

Idag fyller min rara svärmor 60 år och det ska vi åka till Enviken och fira i eftermiddag.
Innan dess består min dag mest av städning och tvätt. Alltid lika kul.




1 kommentar:

Anonym sa...

Låter mysigt det där. Typ som min ickebloggande helg som spenderades i soffan framför Twin Peaks. HELA helgen. All vaken tid. Serie-maraton ftw!