måndag 2 februari 2009

Freakin´ Monday

Det här skulle ju bli en Bra dag.
Måndag var ju min Grus, Slät sten och Löv!

Alla har ju såna där dagar/perioder när allt känns åt h-e.
Jag har en sån nu.

En kväll, en natt och en morgon.

Jag tror det är sviterna efter helgens jobb. Jag är helt slut i huvudet.
Det har varit väldigt psykiskt påfrestande hela helgen på jobbet.

När man är på ett sånt här lågt ställe så blir ju de minsta småsakerna lika stora och lika orubbliga som bergkedjor. När många småsaker kommer med väldigt korta mellanrum känns det ganska hopplöst.

Som "tur" är, har jag såna här dagar lite nu och då och Vet med säkerhet att efter Regn kommer Solsken.

Jag skulle behöva en hjärntransfusion, rensa ut det dumma och sen bara fylla på med nytt fräsht.

Eller så väntar jag bara på mitt solsken, just nu är hon nere och åker spark på isen med mormor men hon kommer nog upp snart...


Inga kommentarer: