fredag 27 februari 2009

Överraskning

Igår hade Tommy´s nya band Mary Fay spelning i Västerås.

Det var gamle gitarristens sista spelning så Tommy var inte på scen nåt denna gång, premiärspelningen för han blir på Åland i slutet av mars.

Eftersom jag egentligen skulle ha jobbat så hade vi inte planerat att jag skulle komma dit och titta på.
Men när jag blev sjukskriven tänkte jag att det vore ju lite roligt att överraska honom där.

Sagt och gjort.

Torsdagen bestod av en stor hög lögner när Tommy o jag pratade i telefon, jag fick ju inte avslöja något så jag kokade ihop en fin liten historia om vart jag befann mig.

En av mina bästa vänner, Maria, bor med sin sambo i Västerås och de följde med.

Tommy fick en ganska snygg chock när han såg oss.

Operation: Överasska Tommy : Check!

Efter deras spelning åkte Tommy och jag mot Södertälje igen.


Idag ska vi hämta Bella hos Anna & Matte, där hon spenderat natten.

Sen frukost på Kafé Tratten och efter det vidare mot mor och far i Trosa.



Inga kommentarer: