måndag 16 februari 2009

Planeringsdag

Måndagar är alltid personliga planeringsdagar.

Måndagar udda veckor (Isabelleveckor) planerar jag på hur jag ska kunna byta bort helgen.
Måndagar jämna veckor (Faluveckor) planerar jag hur jag ska kunna komma till Falun så fort som möjligt.


Nu är det en jämn vecka och jag funderar på om jag ska ta mig an ett dubbelpass på onsdag så jag kan vara ledig torsdag och därmed komma iväg till Faluland så tidigt som möjligt.

Men dubbelpass är 8-22.
14 timmar! F-j-o-r-t-o-n!

Kan dock vara värt det för ett par extra timmar mer med älskade fina.

Jag ska kolla upp mina möjligheter.



Nu, åter till måndagsångest.


1 kommentar:

Johanna sa...

14 timmar är inte så farligt! :P Tänk på hur duktig kommer känna dig och hur nöjd du kommer vara sen när kl är 21:30!! ;)

När du ändå håller på, så planera in en tjejkväll också!! ;)