måndag 16 maj 2011

Frippa

Så.
Jag ska klippa håret på fredag.
Mamma har bokat tid och förbetalt hela faderullan så det enda jag behöver göra är att slå ner min, numera ganska stora, rumpa i frisörstolen och njuta.

Men jag vet fan inte hur jag ska klippa!
Jag skulle ju spara ut, egentligen. Men det är så himla slitet så det skulle behöva kapas en bit.

Jag har några idéer...

Antingen toppar jag bara håret och klipper luggen lite kortare
Såhär...












Eller så toppar jag det och klipper upp det en aning
Såhär....












Får T bestämma så ska jag klippa kort page (fast det vet han inte att det heter) med kortkort i nacken och lång långt fram
Såhär....


 
Jag lutar dock mest åt en enkel page i såfall, något uppklippt och med massa volym.
Såhär...














Åsikter?
Någon?




1 kommentar:

Emma sa...

Tipset är: Klipp ingen för komplicerad frisyr så du måste hålla på och göra i ordning den i en timme håret kanske inte är som det brukar vara heller, klipp så att du kan räkna med att om sisådär 3 månader fortfarande kan få undan allt hår i nacke och panna där man svettas som fan när man ska till och föda :) Tillsist, tänk på att det blir sommar, och tänk om den blir jäättevarm så du bara vill ha "undan" allt hår när du vankar runt med maggen :P
Men åt andra sidan du kanske inte ens blir irriterad över såna saker, skriver bara av egen erfarenhet :D
Vad du än väljer så kommer du blir skitsnygg!!
Kram!!