lördag 28 maj 2011

Vart kommer kisset ifrån?!

Alltså, jag vet inte....
Jag minns fan inte att jag sprang på toa hela jävla tiden varje natt såhär tidigt när jag väntade Isabelle.
Detta är ju fullständigt löjligt!

och

Jag älskar att sova brevid min pojkvän. Det händer sällan eftersom han jobbar natt, men på helgerna lyckas vi ibland tajma några sovtimmar i samma säng.
Men jag har nu konstaterat att om jag inte får 160 cm säng till mig och mina 4 kuddar(varav en 1.50 cm lång) och två katter så sover jag uselt.
När han dessutom är förkyld och för mer oväsen än ett sågverk skulle öronproppar vara en finfin grej.

och

Att vända sig är ett jäklarns projekt...
Att komma upp ur sängen till mina trehundra toalettbesök är näst intill omöjligt.
Undrar om jag väger (ännu) mer under natten?
Hur ska de sista två månaderna bli?

Men...

Jag antar att det är en helt okej förberedelse inför vad som komma skall. Med oregelbunden sömn och många vakna timmar.
Det konstiga är att jag är inte speciellt trött under dagarna längre, som om kroppen vant sig vid min sömnrytm.
Och varför ska jag sitta vaken hela nätterna när T ändå åker till jobbet 21.30?
Och vad gnäller jag för?
Jag får ju en bebis!





2 kommentarer:

Emma sa...

Jaaa jag kom ihåg det där :P Ju mer plats bebisen tar så har kissblåsan mindre utrymma och Ellie kunde ligga konstigt så jag tror att hon använde kissblåsan som en leksak :P
MEN som du säger, du får en bebis så det är ju värt det :P
Så är jag är helt säker på att varför du är pigg på dagarna fast du inte får sova är nog för din kropp är inställd och förbereder sig på det som komma skall ;)
KRAM!

ekan sa...

Precis! Knip igen! Haha nej då... Kisset kommer från det du dricker vet du väl kompis? Haha. Åh, vilken dryg kommentar. Ville bara skriva nåt. Hoho.. Puss på dig!