onsdag 4 maj 2011

Jag skulle inte. Men jag gjorde det ändå!

Jag tycker det är trist att man nästan får lov att ändra hela sin klädstil bara för att man är gravid.
Mammakläder är svin(svinsvinsvinjätte)dyra och det jag lyckas hitta på Tradera är funktionellt och praktiskt - men inte helt jag.

Så.

Nu har jag beställt ett par NYA byxor. Inte Nya som i Tradera-begagnade-nya, utan Sprillans Nya!
Ett par svarta s.k treggings (jag hatar nya ord...).
Jag tänker aldrig berätta för någon vad de kostade, speciellt inte för min sambo.
Men känslan att få vara jag (+ 10 kg och en stor mage) är värd varje pris.





















Jag vill förtydliga att "jag" inte är treggings och klackskor.
Mer tajta jeans och gympadojjor.
Klackskor och graviditet är en helt omöjlig kombination för mig.
Klackskor är visserligen omöjligt oavsett tillstånd om jag ska vara ärlig...





2 kommentarer:

Emma sa...

Men vilken snygg mamma och blivande 2barns mamma du ska vara då :D
På H&M köpte jag mammakläder på och det var rätt så bra priser har jag för mig, men dock så använde jag mest leggings och stora skjortklänningar eller klänningar när magen vart sådär underbart stor och allt var obekvämt och satt åt överallt :))

Anonym sa...

Åh, var köpte du dem? Skulle också piggas upp lite av snygga preggo-kläder...