onsdag 4 februari 2009

Åka Tåg...

...kan vara bland det tråkigaste som finns.

Inte ens när jag vet jag kommer vara lyckligast på jorden om exakt 2 timmar och 35 minuter känns det roligt.

Därför är jag extra glad i min fina lap top som får följa med på varje resa. Idag stämde tillochmed platsen på tåget överens med den jag bokat Och det fanns eluttag! Lycka.

Jag köpte en baguette på T-centralen också, en kycklingochfetaost-macka.
Jag Älskar fetaost, så jag var väldigt ivrig att få göra mig bekväm på tåget och äta den.
Efter första tuggan var jag inte så ivrig längre...
De dumma mackfixarna hade ju smetat i massa Pesto!
Jag gillar Inte pesto..alls.

Man tycker ju att det borde så att det är pesto i mackan, det är ju inte direkt som smör...
Pesto har en väldigt speciell smak.
Jag tycker det smakar som det låter; Pest(o).

Så, istället för mackan tog jag en frukt jag snott från jobbet (idag kom fruktkorgen och några clementiner Råkade trilla ner i min väska).

Jag Råkade även öppna godispåsen jag köpt till Tommy (han älskar såna där hallon/lakrits-dödskallar och jag råkade snubbla över en påse med såna häromdagen och tänkte att det är han ju faktiskt värd)

Så, besudlad frukt, hallon/lakritsskallar och min lap top ska få roa mig genom de kvarvarande 2,5 timmarnas tågfärd.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur får du bort den svarta kanten runt din logga??
Jag har gjort en signatur nu, men runt Len har jag en ful svart kant!

marie sa...

Jag har ingen aning faktiskt, jag fick aldrig nån svart ruta runt. Är det nån inställning man gör när man gör loggan kanske? Va konstigt..