onsdag 18 februari 2009

Hela blir halva

Nu är det ett normalt arbetspass kvar av mitt hela arbetspass.
Alltså, jag har halva arbetspasset kvar som är ett helt vanligt.

....anyway!

Det går bra hittills, vi är på bra humör både hon och jag. Det är så skönt.

Jag har skickat en massa sms fram och tillbaka med Isabelle idag också, jag Älskar det!
Älskar Älskar Älskar!
Hon är så söt min lilla tjej, skriver så gulligt. Som det låter liksom.
Hon kan få den mest deprimerade att lysa upp i ett våldsamt leende.
Exempel: "Står i jeny o mikes pot" (Står i Jenny och Mickes port)
" Masa pusar till deg" (Massa pussar till dig)

Mitt hjärta smälter!


I morgon klockan 11.45 går tåget till Faluland!
Längtar är en underdrift.

Va ganska värt att ta det här dubbelpasset idag ändå, jag kommer iväg så mycket tidigare i morgon.
Börjar dock bli ganska trött på dessa tågresor.
Tre timmar känns som tre år.
Och tre år är förbannat lång tid...


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja den där resvägen är inte kul tillslut, man blir lätt less!!

Nuförtiden kan man ju iaf surfa på tågen om man har en laptop =)