torsdag 5 februari 2009

Faluland

Äntligen här!

Jag och Tommy fick tyvärr bara ett par timmar tillsammans igår kväll innan han var tvungen att åka och jobba.
Men vi hann med en God middag på Grekiska restaurangen här nedanför, dessutom var jag så trött så jag hade nog inte varit något roligt sällskap ändå.

Idag har jag tvättstuga.
Det låter kanske dumt att tvätta är det första jag gör när jag kommer hit men det finns tre bra anledningar; Jag gillar det (!!), Tommy gör såå fantastiskt mycket för mig och det här är en lite möjlighet att återgälda det och så sover han ju hela förmiddagen efter att ha jobbat natt, då är det skönt att fördriva tiden med något.

När han vaknar ska vi åka och hämta min nya kamera! (Canon Ixus 80 för er som glömt)

Det blir invigning av den ikväll. Vi ska på Stand up-kväll på Harrys med Emelie och Pg, äta lite god mat och, förhoppningsvis, skratta en massa.

Jag hoppas alla komiker håller sig på scenen och inte använder oss i publiken som rekvisita till sin stå upp-grej (...det där lät ju lite fel, men ni förstår..).
Jag har sjuk scenskräck och håller mig gärna undan rampljus och annan form av allmän beskådning.
Håll tummarna!

Nu ska jag äta frukost och sen fortsätta med tvätten...

Inga kommentarer: