torsdag 5 februari 2009

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig

Det vart ingen Canon ixus 80 idag.
Den hade inte kommit in ännu, vilket jag visste kunde vara möjligt.
Även fast jag tvingade mig själv komma ihåg det så jag inte skulle bli besviken så kändes det ändå jättetungt att gå därifrån utan kamera.

Men den som väntar på något gott heter det ju.

Kvällen har annars varit helt okej, vi åt tacos hemma hos Emelie och Pg innan vi gick ner till Harrys och Comedy club.
Jag var ganska trött och riktigt svårflörtad, så jag tyckte inte någon av de komiker vi såg var speciellt roliga och det kändes ganska skönt att få komma hem tidigt.

Tyvärr skulle ju Tommy åka och jobba nästan direkt, men det är sista natten nu sen har vi hela helgen tillsammans!

I morgon ska jag unna mig 20 minuter i solariet, även fast jag egentligen inte borde.
Jag har lovat mig själv att inte sola så mycket, eller egentligen alls, men solariet ligger en halv minut från där Tommy bor så det vore nästan att bryta mot solarielagarna att inte sola...

Jag saknar Bella så mycket nu, hon älskar Falun och jag längtar till den dagen vi bor här tillsammans alla tre.
Hon skulle trivas som fisken...


Nu ska jag se ett par x-files avsnitt och sen sova.
I morgon börjar helgen!

Inga kommentarer: