tisdag 10 februari 2009

Sjukeri

Ja, jag är fortfarande sjuk.

Men min dator är frisk! :D

Jag lämnade in den igår för att laddningen inte fungerade.
Datorlagarmänniskorna viftade med sitt magiska Datorlagartrollspö och dagen efter fungerade laddningen igen!
Datorlagarmänniskor for the win!

Fast den är inte helt frisk än faktiskt.
Den surrar konstigt.
Fläkten låter som om den har slem i halsen...

Funkar hostmedicin tro?

Jag har hunnit med mycket under de här 24 timmarna utan dator.

Jag har tvättat, städat bellas rum grundligt, dammsugit, torkat golven, putsat fönster och speglar (vilket jag dock inte rekomenderar att man gör när man är sjuk, spegelbilden är väldigt osmickrande då..) och diverse annat småplock.

I morgon ska jag intensivkurera mig så jag blir frisk till kryssen på torsdag.
Då kommer underbara fina också!!

Torsdag är en bra dag.

Är det torsdag snart?


Inga kommentarer: