söndag 27 februari 2011

Och poängen bara fortsätter rulla in...

Fast. Kanske inte ändå.
I fredags vaknade Bella med 39 graders feber. Prick.
Jag hade kvällen innan lovat mig själv att om hon har upp mot 39 grader så spelar det ingen roll hur mycket hon vill, då får hon inte gå på talangjakten.
Men det löftet sprack ganska direkt.
Har ni sett hennes puppy eyes? Nä. Precis.
Det har jag.
Så hon fick en dos alvedon och vi åkte upp till skolan så hon fick genomföra sitt dansnummer på talangjakten. Hon var så sjukt duktig och gjorde dansen helt perfekt, trots sitt hälsotillstånd.
Direkt efter talangjaktens slut stuvade vi in henne i bilden med filtar och kuddar och åkte mot Trosa.
Sedan dess har hennes temp legat på runt 38-39 grader hela tiden, med jobbiga toppar på kvällarna. Idag är första dagen jag ser en ljusning i all feberyra, hon är mycket piggare.

Jag har en film från talangjakten jag försökt ladda upp, men blogspot är sepe och låter den inte laddas upp. Jag ska se om jag kan lösa problemet, för ni måste verkligen se hur duktig tjej jag har.




1 kommentar:

emma sa...

Äh vafan vännen, du förtjänar ingen av dom awardsen du delar ut till dig själv, DU ÄR GRYM!
Vilken mamma har inte gjort lite småmissar med sitt barn kan nog garantera dig att ALLA gör vi småmissar och antagligen var det inte din sista miss heller, tror att vi kommer göra några till under våra underbara barns uppväxt och vi kan försöka lära oss från dom då kommer det antagligen dyka upp andra oväntade saker :)
KRAM!!!