onsdag 9 februari 2011

Underbara trams

Det finns så mycket trams som folk uppfunnit av olika löjliga anledingar.
En av de här tramsiga grejerna har jag precis kommit på är så himla bra!

Jag tillhör den delen av människosläktet (girls girls girls) som lätt blir uttråkad av mitt eget utseende. Långt hår - kort hår- rött hår - ljust hår - mörkt hår - lugg eller inte lugg.
Hade det inte sett allldeles för löjligt ut hade jag nog gått omkring med peruk. Fatta att kunna välja hår efter humör.
Idag vill jag vara platinablond!
Idag vill jag vara mörk och mystisk med hår ner till knäna!
Idag ska jag vara lockig!

Idag ville jag ha lugg.
Så jag beställde denna.

Är det inte hur klockrent som helst?! Att bara kunna välja.
Jag älskar det.

Så jag beställde inte bara en löslugg, jag beställde en s.k. volumizerpryl också.
Det var någon form av clip on som man fäster uppe på huvudet under håret istället för att tupera sig till döds varje gång man vill ha lite volym.

It´s gonna be fabolous!






1 kommentar:

emelie sa...

Ska bli spännande att se hur den där luggen ser ut IRL ;P