fredag 11 februari 2011

Våren pissar oss i ansiktet...

Alltså helvete.
Jag vet att det är februari, alltså fortfarande vintermånad och att våren kommer dröja minst två månader till...
Men ändå.
Det har ju varit sol! Snönivån har sänkts flera centimeter!
Och så kommer det här?

Det snöar ju baske mig från fel håll! Nerifrån och upp.
Det - är - inte - normalt!

Just nu har jag inget att gnälla över, jag sitter under min filt i soffan och har det helt okej. Men mina viktigaste ska ut och åka bil i eftermiddag. Bella ska åka till sin pappa i Södertälje och T ska till Sala och tillbaka.
Ångest.

Det är säkert ett straff för att jag drog ner persiennerna när solen sken på Tvn förut...




1 kommentar:

Anonym sa...

Lyssna till ett band som heter Purex. Första klassens musik, till upplyftande (läs roliga) texter.