söndag 6 februari 2011

Söndag

Det är så bra, om man har rubrik-torka så kan man alltid skriva dagens namn.

Idag ska vi åka ut till mina rara svärföräldrar. Det var alltför länge sedan jag träffade dem nu och det ska bli roligt!

På vägen ut ska vi göra ett stopp på jysk för inhandling av ny storl till Bellas skrivbord och databord. Hennes (som för övrigt tillochmed är MIN gamla) rosa kontorsstol håller hel enkelt inte måttet längre. Livslängden på en kontorsstol är väl helt enkelt 20 år då.
Isabelle har skrivbordet precis brevid sitt databord så hon vill (jag vill att hon ska) kunna rulla enkelt fram och tillbaka liksom. Och allas vårt Jysk hade ett helt okej utbud av stolar.
Jag ska bara brake the news till min sambo att han inte slipper undan shopping idag heller. Jag ska vara extra underbar och använda det som öppningsreplik när jag väcker honom lite senare. Mohahaha.

Nu ska jag se om min dotter förvandlats till ett russin i duschen.

Byebye!




Inga kommentarer: