torsdag 24 februari 2011

WWM- awards nr 2

Jag fick visst ett pris till.

Lilla B var hänging i gårkväll och det fortsatte sedan till i morse.
Ingen feber, men precis på gränsen tyckte jag.
Trots det ville hon gå till skolan eftersom de skulle ha genrep inför talangjakten i morgon. Så jag lät henne gå... fullproppad med alvedon...

Alltså, snart ringer någon socialen...

Förhoppningsvis blir det inget mer utav detta och hon fixar talangjakten i morgon, men risken är stor att detta är början på en sån jobbig febertopp. När hon väl får feber, så är den hög. Lagom till sportlovet. Stackars.

Som tur är har jag mamman här och vi kan åka och hämta henne på stört om de ringer från skolan, vilket de skulle göra direkt om hon blev sämre. Ibland kan jag känna att d ehålls kvar för länge i skolan om de är dåliga... Men å andra sidan är det nog inte alltför ovanligt att barnen gnäller på huvudvärk och andra åkommor dagligen. Det kan inte vara lätt att avgöra.

Jag ska ju inte direkt säga något.

Idag ska vi, om vi hinner, åka ner på stan och beställa mina nya brillor. Det ska bli så kul med en förändring på glasögonfronten, man tröttnar efter flera år med samma skit i ansiktet. Sedan blir det storshopping på apoteket för att vara beredd på eventuell sjukdomsperiod.


Sedan vill jag skicka ett argt öga till King.com som är nere för underhåll när jag är som mest uttråkad. Skit ska ni ha.

Hej!




Inga kommentarer: