söndag 27 mars 2011

Hemma bra men hemma bäst

Jag brukar längta tillbaka till hemma-Falun efter jag varit hemma-hemma.
Men nu känner jag så himla starkt att jag skulle både behöva och vilja stanna kvar hos mamma och pappa ett litet tag till.
Jag åkte hem av en anledning och jag är inte riktigt beredd att åka tillbaka och ta itu med det jag lämnade i Falun.
Men Bella har skola och jag måste ju plugga så i morgon åker vi hem iallafall.

I helgen har vi shoppat, hälsat på farmor, ätit gott och myst.
Idag intog vi Skärholmens köpcentrum och handlade för pengar vi inte hade (=som inte var våra) Gratis är gott!
Jag köpte ett par vita converse - så nu jävlar får det bli vår - och lite toppar och annat trevligt som kommer väl till pass nu ett tag.
Bella köpte två par skor och mamma ett par till sig själv. Det var hon värd! Min söta mamma.

Nu, liksom alla kvällar, räknar jag ner tills man får gå och lägga sig. Jag är så himla trött!
Jag ska hålla ut tills efter Ponnyakuten klockan sju.

Jag bjussar på en bild på mitt sötaste vid brasan i fredags.
Mysunge.





Inga kommentarer: