lördag 12 mars 2011

Vilken perfekt dag...

...för en långtur på en härlig islandshäst!

Det är precis vad jag och två söta vänner ska sysselsätta oss med idag och jag längtar så jag spricker.
Den här rundan blir speciell för mig på ett sätt som jag inte riktigt kan yttra mig om. Än.
Men den anledningen gör att jag tänker njuta av varenda sekund på hästryggen.
Det enda som stör mig nu är en jävligt envis huvudvärk som suttit i sen igår, men jag ska brota ner den med en alvedon så kanske den håller sig borta tills jag kommer hem igen.

Kameran ska med och förhoppningsvis kommer jag ihåg att använda den också...


Igår bestod dagen av bakning.
Kärleksmums, Drömmar, Knäckekakor och Muffins med äpple och kanel.
Det ger mig nog ett par flickväns/svärdotter/svägerska-poäng till T´s födelsedagsfika på söndag. Iallafall väger det upp det faktum att jag beställde smörgåstårtan från ett bageri...


Nu ska jag spöa skiten ur några fullkomligt främmande människor på King.com.





2 kommentarer:

Inga-Lill sa...

Och jag och Tove har också tagit en underbar tur på våra graggar. Kram ,Inga-Lill

Inga-Lill sa...

Grabbarna, menade jag förståss, inte graggana :)