onsdag 9 mars 2011

På onsdag äts det pannkaka...

Det är så skönt med en maträtt som pannkaka.
Som kräver så lite tid och planering men som är så uppskattat av familjen - stor som liten.
Så det fick bli dagens gourmé.

Det behövdes efter min dag.
Jag har varit duktig student och fått en massa arbete gjort, haft väldigt givande kontakt med tre av mina lärare och nu känner jag mig väldigt nöjd med mig själv.

Ikväll har jag planerat inför Tommys födelsedagsfika på söndag och kommit fram till att jag ska väga upp det faktum att jag beställt en smörgåstårta, med att baka en massa annat själv. Så det blir knäckkakor, havrekakor (och/eller Drömmar), kärleksmums och sockerkaka till kaffet på söndag. Om jag lyckas med hälften kommer jag betrakta mig som duktig flickvän och vara nöjd.
Ni som vill komma på fika runt 15-tiden (och föredragsvis också Känner min sambo) är hjärtligt välkomna!

I morgon ska jag äntligen ut till stallet igen.
Äntligen Äntligen Äntligen!
Jag ska inte rida, så jag ska lägga all tid på att lukta, mysa, gosa och umgås med världens finaste bamse. Jag ska ta med kameran och försöka få till lite bra bilder också.
Försöka.






Inga kommentarer: