torsdag 3 mars 2011

Onda ögat

Jag vill skicka ett ont öga till alla de miljontals forskare runt om i världen som inte lyckats ta fram ett botemedel mot en enkel jävla förkylning.
En enkel, men ack så förödande, förkylning.

Inatt har jag sovit ungefär ingenting. De få minutrar jag lyckades falla bort i det undermedvetna så drömde jag om zombies i vanlig ordning, men tillochmed i drömmen var jag förkyld.
What´s up with that liksom?!
Mina bihålor och min näsa måste vara väldigt hemtrevliga ställen, för det som just nu huserar där Vägrar komma ut!


Jag har så sjukt mycket att göra i skolan, men mina hjärnceller har förlorat striden mot förkylningsbacillerna och ligger nu sårade och döda på slagfältet Hjärnan, så jag kan inte tänka.

Herregud hur svårt kan det vara?
Ni har kommit på botemedel mot både de ena och det andra.

Sluta snacka skit i fikarummet och ut och forska.
Jag förväntar mig ett botemedel innan veckan är slut.




Inga kommentarer: