onsdag 23 mars 2011

Iver!

I vår hall har vi ett enormt klädskåp istället för hatt- och skohylla.
Jag tyckte ända från början att det var helt fantastiskt att få undan alla tråkiga kläder i och leriga skor i ett skåp istället för att ha de hängandes synligt.
Men T har gnällt över att det är så lite plats i skåpet och det är så pinsamt när vi får gäster att vi inte har någonstans att göra av deras ytterkläder och skor.
Jag har nu ändrat åsikt (!!) och håller med honom (!!) helt och fullt.
Men jakten på den perfekta hatthyllan har varit lång och full av svårigheter.
Tills nu.
Exakt en sån här ville jag ha (fast vit) och exakt en sån fanns!


Den kostade bara 500 spänn!
Men butiken ligger i Västerås och jag är inte säker på hur de leverar och vad det kostar.
Så nu väntar jag på svar från butiken och det ska vara fan om inte det går som jag vill nu.




Inga kommentarer: