måndag 14 mars 2011

Note to self

Om du inte ridit på väldigt lång tid och sedan ger dig ut på en två timmar lång ridtur, var då beredd på att inte kunna gå normalt, resa dig ur soffan eller sitta på en stol de följande dagarna.

Men OMG vad underbart det var.
Det enda minuset jag kunde komma på var att jag som sett fram emot en härligt tölt-tur, fick den enda islänningen de hade som inte fått in tölten ännu. Så det blev mycket trav istället, när de andra satte fart och en lång härlig galopp.
Men så otroligt roligt!

Givetvis glömde jag kameran i bilen, men jag tror någon av de andra tjejerna fick en bild på hästen jag red iaf. Ska luska lite sen.

T´s födelsedagsfika igår gick jättebra. Hans familj är så himla underbar och jag har haft en väldig tur att få komma in i en sån äkta och kärleksfull familj.
Jag saknar min egen familj väldigt mycket nu när jag inte träffar dem så ofta, men hans familj är ett väldigt bra substitut.


Nu är meningen att jag ska sitta med näsan djupt i matteboken, men något gör att tankarna vandrar...
Jag får låta det bero och köra stenhårt ikväll och i morgon istället.

Man får. Om man vill.



Inga kommentarer: