söndag 19 juni 2011

Bakfull

Igår var full.
Full av glädje, lycka och skratt.

Jag har inte haft så roligt på länge och jag är så himla glad åt mina fina vänner.
Vi har känt varandra i evigheter, saker förändras genom åren. Man flyttar, man skaffar barn, förhållande... men ändå är det alltid som vanligt när vi ses. Skratt och flams.

Efter en hel dag på Gröna lund var både jag och Bella (mest jag) totalt slut. Jag somnade direkt och sov (med undantag för de obligatoriska toalettbesöken) hela natten.
Idag är jag utsövd, men fortfarande slut.
Att det regnar och blåser stom ute gör liksom inget, för det är en skön anledning att få vila - hela dagen.
Enda problemet är att min söta 9-årings batterier laddats upp till max under natten och hon är inte lika pepp på att vara inne och vila hela dagen.

Så dagens misstora fråga är: Hur roar man en pigg 9-åring när man är inlåst pga regnstorm?





Inga kommentarer: