måndag 13 juni 2011

Vilken dag!

Undantaget för ett par timmars surerier (mest från min sida givetvis) så har det varit en ypperlig måndag!

Jag och T fick lite nödvändigheter ur vägen, som besök hos F-kassan och tapetinköp. Jag hittade även äntligen en bikiniöverdel som sitter som den ska Och sitter snyggt. Man kan bli överlycklig för mindre.

Väl hemma kom vi på den spontana idén att vi skulle äta upp T´s presentkort på Bishops arms (ja, ni hajjar....) som han fick av sina gulliga gitarrskole-elever. Efter det gick vi på bio och jag fick jag äntligen se Pirates of the Carribean 4!
Som de flesta andra säger så håller jag med om att de första filmerna var bättre, men lätt sevärd ändå. Johnny Depp är ändå Johnny Depp liksom...

Nu ska jag sätta i mig den andra och sista litern med jordgubbar som står och väntar på mig i köket.




Inga kommentarer: