söndag 5 juni 2011

Helgen bara försvann

Vad heter det när man varit alldeles uppspelt för att sedan få den här känslan av otillfredställdhet? Antiklimax?

Vi hade en sådan underbar helg i Stockholm.
Med facit i hand önskar jag vi hade stannat kvar resten av helgen. Inget bråk, inget gnäll, inga måsten och inget ansvar. Gud så himla underbart det var!
Inte för att hela helgen varit bortkastad här hemma i Falun, jag har fått träffa fina vänner och familj - men utöver det, näe....

Jag är inte som förut, jag orkar inte lika mycket.
Jag varken Kan eller Vill vara ute och fladdra hela natten.
Det är bara så svårt när man förändras ensam... och när ens omgivning kanske inte riktigt hänger med i svängarna.

En kväll ute med vännerna - underbart!
Men en hel helg? Jag orkar inte det. Jag vill inte det.
Jag vill ju fan bara vara med Dig.





1 kommentar:

Emma sa...

Förstår vad du menar, det där med att förändras är svårt för andra att förstå som inte har eller är i den sitsen du är, man är inte riktigt den man var förut och det kan både vara frustrerande och förvirrande för både en själv och för andra.
Det är inte lätt vännen <3
Träffas på en fika snart?
KRAM!