söndag 12 juni 2011

Man tager vad man haver

Eftersom Faluns utbud av mammakläder sträcker sig så långt som till ett hörn på Polarn och Pyret (där jag för övrigt Aldrig handlar för det är rövarpriser) så får man helt enkelt think outside the box så att säga.

Idag hittade jag denna på HM
















Snöret i midjan blev perfekt att knyta över magen nu när midjan lyser med sin frånvaro.

Jag hittade även ett par shorts, ett par storlekar större än jag någonsin trodde jag skulle behöva köpa, med bra resår i midjan så jag kan ha dem under magen och ändå kunna röra mig. Sedan köpte jag en bikiniunderdel -  jag förväntar mig att få ligga på bryggan vid något tillfälle när jag är i Trosa hos mamma och pappa - för de jag äger passar av någon outdrundlig anledning inte längre...
Jag var egentligen på jakt efter en överdel, men jag hittade ingen som var ens det minsta smickrande för mina, aningens förändrade, behag. Så jag får testa i Södertälje nästa vecka.


Jag kanske kan meddela också, att det enda jag egentligen skulle ha på stan var borrar till slagborren jag beställt....
Så det kan gå!




2 kommentarer:

Emma sa...

Vilken fin klänning och den såg superskön ut att ha nu när man helst inte vill ha något spänner åt någonstans! Bra köp tycker jag :D
Kram

ekfan sa...

Woop woop! Du är så smart Marie :)